Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-17, 19:37   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Två -1 spel!


Gårdagen slutar med 1 förlust och 1 push och det var lite småsurt kan man säga.

Svårt att inte känna sig lite blåst på konfekten i matchen mellan Mets - Nationals där vi hade Under 7.5 runs och det såg riktigt bra ut väldigt länge så det inte var speciellt många chanser. Vi hade 4 runs efter 7 av 9 innings, lagen fyllde på med 1 run till i den 8:e inningen och inför matchens sista inning hade vi 5 runs och ganska god marginal för spelet. Tyvärr så blir avslutningen riktigt highscoring och lagen bombar in 4 runs i den sista inningen och vi förlorar därmed spelet tråkigt nog.

Brewers vinner matchen mot Padres men lyckas endast göra det med 6-5 vilket ger push på -1 spelet. Var väl ganska orättvist med tanke på att Brewers hade 10-4 fördel i hits och det är ju lite trist att Padres fick in 5 runs på 4 hits när det normalt krävs ca 2 hits för att producera 1 run. Inte ett fullt rättvist resultat men så är det ibland och det är bara att jobba vidare.

Denna lördagen har vi väldigt många tidiga matcher i MLB och jag vänder mina blickar mot Wisconsin idag igen:


Spel Nr1:

Brewers -1 @ 1.92 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort motivering:

Vi snackade om dessa lagen igår och det blir därför lite tjatigt att dra hela det igen, ni som är intresserade kan gå tillbaka och läsa det. Det som skiljer matchen från igår till den idag är att vi har nya startingpitchers. Jag tycker Brewers har större fördel i dagens pitchingduell vilket gör att jag tycker det högre oddset idag känns konstigt.

Anderson som startar för Brewers är i lysande form för stunden då han endast släppt till 1 run på sina 4 senaste starter över 27.2 innings och idag möter han ett av ligans sämsta lag så jag tror inte han faller igenom här.

För Padres startar ännu en oprövad och ganska dålig pitcher och det är nästan ett genomgående tema för det här laget som inte har mycket kvalitet. Lamet har hittills hunnit med 4 starter och släppt till mer runs än vad han pitchat innings. Senaste 2 starterna har raser varit enormt då han släppt till 14 runs på 8 pitchade innings. Han har blivit krossad av D'backs med 7 runs på 3 innings, samma D'backs som Anderson för Brewers stängt ner totalt på slutet och bara släppt till 1 run på 14 innings.

Inga konstigheter i lineupsen utan det är mer eller mindre ordinarie. Brewers är det klart bättre laget och har enorm fördel i dagens pitchingduell. Padres hade tur igår som lyckades hålla matchen jämn, det är enligt mig små chanser att man har samma tur idag igen utan Brewers lär vinna denna matchen klart!



Spel Nr2:

D'backs -1 @ 2.06 (sbobet) ... Insats: 7 Units


Kort motivering:

Förstår inte alls hur det kan vara så här jämna odds i den här matchen där det mesta talar för D'backs.

Godley som startar för D'backs har varit otroligt bra denna säsongen med sin ERA på 2.44 över 7 starter och han har inte släppt till mer än 3 runs i någon match.

Eickhoff som startar för Phillies har mer än den dubbla ERA:n som Godley då han ligger på 5.09 för säsongen. Han inledde okej men har inte hittat rätt alls senaste veckorna då hans ERA för maj+juni ligger klart över 6.00 och det är uselt. Över sina senaste 9 starter har han släppt till minst 3 runs i 8, den 9:e släppte han till 2 runs.

Godley släpper nästan aldrig till mer än 3 runs, Eickhoff släpper nästanalltid till minst 3 runs så det är klar fördel D'backs i pitchingduellen.

Sedan är D'backs så brutalt mycket bättre i grunden med sitt 42-26 record är man ett av ligans bästa lag så här långt. Phillies som är ett av ligans sämsta lag har 22-44 i record och har inte varit bra alls denna säsongen, precis som väntat.

Formen då? D'backs har vunnit 8 av sina senaste 9 matcher medans Phillies har endast vunnit 1 av sina senaste 10 matcher.

Stor fördel D'backs i denna matchen som man bör vinna enkelt!



Ha en fin lördagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td